Konu
Termos öneriniz var mı ?
03-06-2024, 17:40:20
#5
captaintotti
Bende stanley kullanıyorum cok memnunum özellikle a101 ekstra da fıyatlar cok uygun
Yanlız bu da cok goz kırpıyor
https://eksisozluk.com/zojirushi--750154