Konu
Termos öneriniz var mı ?
03-06-2024, 19:03:47
#6
Lebrama
6 yıldır Stanley kullanıyorum üzerinde çizik bile yok . Taşıması kolay diye 2 sene önce contigo markasida aldım soğuk ve sıcak tutmada sıkıntı yok ama sanki 20 yıldır kullanıyormuşum gibi eskidi