6 yıldır Stanley kullanıyorum üzerinde çizik bile yok . Taşıması kolay diye 2 sene önce contigo markasida aldım soğuk ve sıcak tutmada sıkıntı yok ama sanki 20 yıldır kullanıyormuşum gibi eskidi