• 01-06-2024, 23:50:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    Ödemelerim olduğu için patronumla anlaşıp sigorta girdi çıktısı yaptırdım tazminata yıllık izinler dahil ediliyor mu acaba bilgisi olan var mı?
  • 01-06-2024, 23:54:06
    #2
    Evet kullanmadıysan edilir yani ekstra para verilir
  • 01-06-2024, 23:54:54
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kullanmadıysan edilir yani ekstra para verilir
    Kıdem tazminatından hariç olarak verilir değil mi girdi çıktı yaptırdım sadece çalışıyorum hâlâ
  • 01-06-2024, 23:55:40
    #4
    emircandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıdem tazminatından hariç olarak verilir değil mi girdi çıktı yaptırdım sadece çalışıyorum hâlâ
    Tabi ayrı olur. 1 seneyi doldurduysan 14 gün iznin oluyor
  • 01-06-2024, 23:58:04
    #5
    emircandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Ödemelerim olduğu için patronumla anlaşıp sigorta girdi çıktısı yaptırdım tazminata yıllık izinler dahil ediliyor mu acaba bilgisi olan var mı?
    Yıllık izne para alıp mı çıktın almadan mı çıktın... benim bildiğim yıllık izin parası yani 15 gün yıllık izin yaptın diyelim.. 15 günün parasını verdi mi vermedi mi?
  • 01-06-2024, 23:59:45
    #6
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık izne para alıp mı çıktın almadan mı çıktın... benim bildiğim yıllık izin parası yani 15 gün yıllık izin yaptın diyelim.. 15 günün parasını verdi mi vermedi mi?
    Geçen seneden kalma 7 günüm var bu senede 14 gün var sigortayı hesapladı ama izinler dahil mi bilmiyorum onu anlayamadım