Merhaba,
Ödemelerim olduğu için patronumla anlaşıp sigorta girdi çıktısı yaptırdım tazminata yıllık izinler dahil ediliyor mu acaba bilgisi olan var mı?
Yıllık izne para alıp mı çıktın almadan mı çıktın... benim bildiğim yıllık izin parası yani 15 gün yıllık izin yaptın diyelim.. 15 günün parasını verdi mi vermedi mi?