emircandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıdem tazminatından hariç olarak verilir değil mi girdi çıktı yaptırdım sadece çalışıyorum hâlâ
Tabi ayrı olur. 1 seneyi doldurduysan 14 gün iznin oluyor