• 31-05-2024, 14:33:33
    #1
    Selamlar Daha önce hiç yapmadım Papara galiba en uygunu şuan diğerlerini bilmiyorum taksitlendirme oluyor mu ? Yoksa tek çekim mi yapıyor ödemeyi bankaya nasıl yapıyoruz bilen varsa anlatabilir mi ?

    15 K çekmem lazım
  • 31-05-2024, 14:34:41
    #2
    Papara ile tek çekim yapabilirsin 3.90 gibi bir oran olucak
  • 31-05-2024, 14:34:56
    #3
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Daha önce hiç yapmadım Papara galiba en uygunu şuan diğerlerini bilmiyorum taksitlendirme oluyor mu ? Yoksa tek çekim mi yapıyor ödemeyi bankaya nasıl yapıyoruz

    15 K çekmem lazım
    Bozum mu yapacaksınız ?
    Kredimi çekeceksiniz ?
    Bozum yapacaksanız kimin adına kredi kartı ?
  • 31-05-2024, 14:35:12
    #4
    Papara iyi ama taksit yok.
  • 31-05-2024, 14:36:47
    #5
    miyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozum mu yapacaksınız ?
    Kredimi çekeceksiniz ?
    Bozum yapacaksanız kimin adına kredi kartı ?
    Kredi kartından para çekeceğim Bozum yani abimin adına
  • 31-05-2024, 15:15:35
    #6
    Kart Sahibi olmadığımdan sadece 7500 Tl olarak çekim izni veriyor Çekmek isteyenlerin bilgisi olsun
  • 31-05-2024, 17:37:37
    #7
    %10 dan bozabiliriz