Selamlar Daha önce hiç yapmadım Papara galiba en uygunu şuan diğerlerini bilmiyorum taksitlendirme oluyor mu ? Yoksa tek çekim mi yapıyor ödemeyi bankaya nasıl yapıyoruz bilen varsa anlatabilir mi ?

15 K çekmem lazım