Selamlar Daha önce hiç yapmadım Papara galiba en uygunu şuan diğerlerini bilmiyorum taksitlendirme oluyor mu ? Yoksa tek çekim mi yapıyor ödemeyi bankaya nasıl yapıyoruz
15 K çekmem lazım
Bozum mu yapacaksınız ?
Kredimi çekeceksiniz ?
Bozum yapacaksanız kimin adına kredi kartı ?