• 31-05-2024, 11:16:13
    #1
    Kadıköyde yaşayan var mı?
  • 31-05-2024, 11:17:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kadıköyde sanırım r10 dan 1 2 kişi vardı ama kiralar uçuktur orda bir de binalar çok eski. Mesela bana 40 dk felan metro ile
  • 31-05-2024, 11:18:38
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadıköyde sanırım r10 dan 1 2 kişi vardı ama kiralar uçuktur orda bir de binalar çok eski. Mesela bana 40 dk felan metro ile
    Konaklamayı hallettim Kağıthane deyim hocam.

    Yarın kadıköy civarında olacağımda sim kart isteyen olursa elden verebilirim kargosuz temiz diye konu açayım dedim
  • 31-05-2024, 18:29:25
    #4
    Ben yaşıyorum hocam
  • 31-05-2024, 18:53:16
    #5
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaşıyorum hocam
    Merhaba hocam Normalde gerçi yarın gelecektim ama arkadaş plan değiştirdi bu akşam modada olacağım +44 sim kart ihtiyacınız var ise elden verebilirim whatsapptan yazıldı.