Konu
Kadıköyde yaşayan var mı?
31-05-2024, 18:53:16
#5
anf690
tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yaşıyorum hocam
Merhaba hocam Normalde gerçi yarın gelecektim ama arkadaş plan değiştirdi bu akşam modada olacağım +44 sim kart ihtiyacınız var ise elden verebilirim whatsapptan yazıldı.