AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadıköyde sanırım r10 dan 1 2 kişi vardı ama kiralar uçuktur orda bir de binalar çok eski. Mesela bana 40 dk felan metro ile
Konaklamayı hallettim Kağıthane deyim hocam.

Yarın kadıköy civarında olacağımda sim kart isteyen olursa elden verebilirim kargosuz temiz diye konu açayım dedim