umay3707 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah borçlu olana yardım etsin🤲
16
●1.154
- 31-05-2024, 07:41:59Hocam eve gelip eşya alma diye birşey yok artık kaldırdılar onu.
- 31-05-2024, 07:44:02Kardeşim eğer bir maaşın varda 4/1 oranında alabilirler o da yok üzerinde de hiç birşey yoksa alamazlar. Önemli olan sağlık. Geçmiş olsun her insanın başından çalkantılı süreç geçebilir. Kafaya takma hiç birşey olmaz. Ödeyemezsen 1.5 yok sonra Varlık yönetime verirler 400 ise borcun 200 ödersin kapanır gider.
- 31-05-2024, 07:50:12Ben anlamadim 1 senede 300 nasıl 800 oluyor? 23 yasindayim diyosun. 22 yasinda gecen sene yasinda 300 bin krediyi gecen sene nasıl cekebildin. Abine neden 300 bin cektin de abin ne yapti bu parayı? Ama 300 ün 1 senede 800 olması anlamsiz geldi. Yiginla garip anlamsiz ve tutarsiz bilgiler var. Maasın 2/3 üne el koymazlar onu da bilmiyosun.
- 31-05-2024, 08:00:30abi çok geçmiş olsun ben 1 ay 10bin tl geriye düştüm kafayi yiyeceğim sen gene iyi dayanıyorsun helal olsun valla
- 31-05-2024, 08:17:44öncelikle bankaya gidiyorsunuz. şartlarınızı sunuyorsunuz ve kredinizi uzun vadeye bölüp taksitlendiriyorsunuz ama atacağınız para tutarı kadar erken kapama otomatik olsun diyorsunuz. yani 100 bin var taksit 1000 ise siz 2500 yatırdığınızda faiz tutarından düşüp yeniden otomatik yapılanacak bu önemli sizi teşvik edecektir. ondan sonra açıyorsunuz banka uygulamasını 100 lira 300 lira demeden sürekli para yatırıyorsunuz. ilk bir yıl sizi zorlar ama enflasyonu düşündüğünüzde sonraki zamanlarda ödemeniz kolaylaşacak. Allah sabırlar versin. bugünün parasıyla 50 bin lira için intihar edecek duruma gelmiştim tam 8 yıl önce ama Allah öyle kapılar açıyor ki bir de bakmışsınız herşey geride kalmış.
bankanın avukata devretmesini bekleme daha kötü oluyor. - 31-05-2024, 08:18:46bende aynı şekilde 300Bin Tl civarı borç içerisindeydim,gece gündüz demeden 7 gün 12 saat kuryelik yaptım,Allah'a şükür 4 ayda borcum nerdeyse tamamen bitti Haziran sonunda tamamen borçlardan kurtuluyorum, çalışın hocam elinizden geldiği kadar çalışın başka yolu yok gibi
- 31-05-2024, 08:22:21Banka birşey değilde duyan eş dost etraf sıkıştırırsa seni o zaman kötü olur, 4/1 maaşından kesilsin, 4/1 de sen biriktir olsun bitsin, emekli olduğun zamanları düşün tam maaşını kurtarmaya bak, tabi o zamanlara emekli maaşı diye bir şey kalırsa, yarısı gitti biliyoruz ki. Kafanı dağıtacak güzel şeyler düşün, izle. Al sana güzel bir video.
https://www.youtube.com/watch?v=cPYwt_Z0VpY - 31-05-2024, 08:50:56Öyle sen takılma boşver varlık şirketine devir oluyor 800 binlik borcu 50 - 100 bine kapatırsın diyenlere çok aldırış etme, o süreç öyle olmuyor. O noktaya gelene kadar her yerden taciz ediliyorsun yıllarca 2 günde olan bir şey değil yani bir şekilde parça parça ödeyebiliyorsan öde o psikoloji ile yaşamak kolay değil.