Kardeşim eğer bir maaşın varda 4/1 oranında alabilirler o da yok üzerinde de hiç birşey yoksa alamazlar. Önemli olan sağlık. Geçmiş olsun her insanın başından çalkantılı süreç geçebilir. Kafaya takma hiç birşey olmaz. Ödeyemezsen 1.5 yok sonra Varlık yönetime verirler 400 ise borcun 200 ödersin kapanır gider.