Banka birşey değilde duyan eş dost etraf sıkıştırırsa seni o zaman kötü olur, 4/1 maaşından kesilsin, 4/1 de sen biriktir olsun bitsin, emekli olduğun zamanları düşün tam maaşını kurtarmaya bak, tabi o zamanlara emekli maaşı diye bir şey kalırsa, yarısı gitti biliyoruz ki. Kafanı dağıtacak güzel şeyler düşün, izle. Al sana güzel bir video.
https://www.youtube.com/watch?v=cPYwt_Z0VpY