öncelikle bankaya gidiyorsunuz. şartlarınızı sunuyorsunuz ve kredinizi uzun vadeye bölüp taksitlendiriyorsunuz ama atacağınız para tutarı kadar erken kapama otomatik olsun diyorsunuz. yani 100 bin var taksit 1000 ise siz 2500 yatırdığınızda faiz tutarından düşüp yeniden otomatik yapılanacak bu önemli sizi teşvik edecektir. ondan sonra açıyorsunuz banka uygulamasını 100 lira 300 lira demeden sürekli para yatırıyorsunuz. ilk bir yıl sizi zorlar ama enflasyonu düşündüğünüzde sonraki zamanlarda ödemeniz kolaylaşacak. Allah sabırlar versin. bugünün parasıyla 50 bin lira için intihar edecek duruma gelmiştim tam 8 yıl önce ama Allah öyle kapılar açıyor ki bir de bakmışsınız herşey geride kalmış.
bankanın avukata devretmesini bekleme daha kötü oluyor.