• 29-05-2024, 22:15:03
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netcup hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    Kullanmadım hiç.
  • 30-05-2024, 01:32:46
    #11
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netcup hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    Sık sık kampanya yapar.Genel olarak iyi diyebilirim.Önce kullan sonra öde mantığı var.Hesap açmak kolay değil bu arada
  • 30-05-2024, 07:58:53
    #12
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sık sık kampanya yapar.Genel olarak iyi diyebilirim.Önce kullan sonra öde mantığı var.Hesap açmak kolay değil bu arada
    hesabım var o konuda problem yok
  • 01-06-2024, 11:18:30
    #13
    Selamlar Hocam,
    3 yıldır contabo ile çalışıyordum ta ki geçtiğimiz pazartesi gününe kadar. Kendileri üzerinde ortalama %5 - %10 CPU Load , %20 RAM load yapan VM'imi fraud yaptığım gerekçesi ile askıya aldılar.
    Sebebini sorguladığımda şikayet aldığımı ve dışarıya spam yapıldığını ilettiler. Sunucu üzerinde Mail GW rolü yüklü değil. 25 ,587 vb portların hepsi kapalı. Gönülleri olsun diye portlarımı da kapadım fakat nafile değerli arkadaşlarımız yine hizmetimi askıya aldılar. Kendilerine yakışmayan tarafı bu işlemi yaparken bir e-mail atmaktan acizler.
  • 01-06-2024, 17:45:50
    #14
    ahmeteren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Hocam,
    3 yıldır contabo ile çalışıyordum ta ki geçtiğimiz pazartesi gününe kadar. Kendileri üzerinde ortalama %5 - %10 CPU Load , %20 RAM load yapan VM'imi fraud yaptığım gerekçesi ile askıya aldılar.
    Sebebini sorguladığımda şikayet aldığımı ve dışarıya spam yapıldığını ilettiler. Sunucu üzerinde Mail GW rolü yüklü değil. 25 ,587 vb portların hepsi kapalı. Gönülleri olsun diye portlarımı da kapadım fakat nafile değerli arkadaşlarımız yine hizmetimi askıya aldılar. Kendilerine yakışmayan tarafı bu işlemi yaparken bir e-mail atmaktan acizler.
    üzücü bir durum olmuş , zaten cantabo almaktan vazgeçmiştim