MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netcup hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Sık sık kampanya yapar.Genel olarak iyi diyebilirim.Önce kullan sonra öde mantığı var.Hesap açmak kolay değil bu arada