ahmeteren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar Hocam,
3 yıldır contabo ile çalışıyordum ta ki geçtiğimiz pazartesi gününe kadar. Kendileri üzerinde ortalama %5 - %10 CPU Load , %20 RAM load yapan VM'imi fraud yaptığım gerekçesi ile askıya aldılar.
Sebebini sorguladığımda şikayet aldığımı ve dışarıya spam yapıldığını ilettiler. Sunucu üzerinde Mail GW rolü yüklü değil. 25 ,587 vb portların hepsi kapalı. Gönülleri olsun diye portlarımı da kapadım fakat nafile değerli arkadaşlarımız yine hizmetimi askıya aldılar. Kendilerine yakışmayan tarafı bu işlemi yaparken bir e-mail atmaktan acizler.
üzücü bir durum olmuş , zaten cantabo almaktan vazgeçmiştim