Yani Anlamıyorum Galatasarayın şampiyonluğunu tebrik ediyorum hiçbir art niyet yok konu kalkmış fenerbahceli moderator kim (!)
R10.Net'te kesinlikle art niyetli işlem olmaz, olamaz. Coşkun beyin sizce böyle şeylere müsaade edeceğini düşünebiliyor musunuz
Aynı konudan açıldığı ve tek konudan devam edilmesi için konunuza işlem uygulanmıştır. Ve ayrıca silinme açıklaması kısmına, açılan konunun linki bilgi amaçlı iletilmiştir.
Hocam bizde (en azından ben) sizin şamoiyonluğunuza saygı duyuyoruz. Ama daha bir tane düzgün konu göremedim altına gönül rahatlığyıla tebrikler yazabileyim.
Biri konu açıyor fenerbahçelilere üzüldüm diyor
diğeri yanık kremi vs
Daha şampiyonluk kutlaması için açılmış bir tane düzgün konu göremedim
Maalesef tartışabilmeyi ve sevinmeyi beceremiyoruz..