• 26-05-2024, 21:31:58
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani Anlamıyorum Galatasarayın şampiyonluğunu tebrik ediyorum hiçbir art niyet yok konu kalkmış fenerbahceli moderator kim (!)

    R10.Net'te kesinlikle art niyetli işlem olmaz, olamaz. Coşkun beyin sizce böyle şeylere müsaade edeceğini düşünebiliyor musunuz
    Aynı konudan açıldığı ve tek konudan devam edilmesi için konunuza işlem uygulanmıştır. Ve ayrıca silinme açıklaması kısmına, açılan konunun linki bilgi amaçlı iletilmiştir.
  • 26-05-2024, 21:32:22
    #11
    Troll dejected
  • 26-05-2024, 21:32:54
    #12
    Administrator
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde (en azından ben) sizin şamoiyonluğunuza saygı duyuyoruz. Ama daha bir tane düzgün konu göremedim altına gönül rahatlığyıla tebrikler yazabileyim.

    Biri konu açıyor fenerbahçelilere üzüldüm diyor
    diğeri yanık kremi vs

    Daha şampiyonluk kutlaması için açılmış bir tane düzgün konu göremedim
    Maalesef tartışabilmeyi ve sevinmeyi beceremiyoruz..
  • 26-05-2024, 21:33:51
    #13
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef tartışabilmeyi ve sevinmeyi beceremiyoruz..
    Galatasaray Şampiyonluğu Üzerine Premium Üyelik Çekilişi Patlarmi Coşkun Abi (!)
  • 26-05-2024, 21:44:42
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Şampiyonluğu Üzerine Premium Üyelik Çekilişi Patlarmi Coşkun Abi (!)
    Galatasaraylilara özel %50 indirim 💛♥️
  • 26-05-2024, 21:47:07
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaraylilara özel %50 indirim 💛♥️
    wohrlahflHfkabdjabala