Hocam bizde (en azından ben) sizin şamoiyonluğunuza saygı duyuyoruz. Ama daha bir tane düzgün konu göremedim altına gönül rahatlığyıla tebrikler yazabileyim.
Biri konu açıyor fenerbahçelilere üzüldüm diyor
diğeri yanık kremi vs
Daha şampiyonluk kutlaması için açılmış bir tane düzgün konu göremedim
Maalesef tartışabilmeyi ve sevinmeyi beceremiyoruz..