Yani Anlamıyorum Galatasarayın şampiyonluğunu tebrik ediyorum hiçbir art niyet yok konu kalkmış fenerbahceli moderator kim (!)
R10.Net'te kesinlikle art niyetli işlem olmaz, olamaz. Coşkun beyin sizce böyle şeylere müsaade edeceğini düşünebiliyor musunuz

Aynı konudan açıldığı ve tek konudan devam edilmesi için konunuza işlem uygulanmıştır. Ve ayrıca silinme açıklaması kısmına, açılan konunun linki bilgi amaçlı iletilmiştir.