• 19-05-2024, 20:09:15
    #1
    NETGSM e geçmeyi düşünüyorum bankalardan sms gelmiyor gibi sorunlar belirtiyorlar sizce nasıl kullananlar tecrübelerini aktarabilir mi ? Tüm bankalarda mı bu şekilde
  • 19-05-2024, 20:10:57
    #2
    alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NETGSM e geçmeyi düşünüyorum bankalardan sms gelmiyor gibi sorunlar belirtiyorlar sizce nasıl kullananlar tecrübelerini aktarabilir mi ? Tüm bankalarda mı bu şekilde
    desteklediği bankaları sitelerinde yazmışlar hocam
  • 19-05-2024, 20:44:38
    #3
    Ben memnun kalmadım. Çok yavaş sistemleri var eğer müşterilerinize hızlı hizmet veriyorsanız dünya kadar prosedürleri var onlar dönene kadar proje yalan oluyor alskdjfaksldjfa
    Daha küçük lokal bir firma ile çalışıyorum whatsapp üzerinden anında görüntü. Ordinatör mü eklenicek 1dk kredimi bitti anında işlem..