Konu
Netgsm kullananlar memnun mu ?
19-05-2024, 20:09:15
#1
alay37
NETGSM e geçmeyi düşünüyorum bankalardan sms gelmiyor gibi sorunlar belirtiyorlar sizce nasıl kullananlar tecrübelerini aktarabilir mi ? Tüm bankalarda mı bu şekilde