Konu
Netgsm kullananlar memnun mu ?
19-05-2024, 20:10:57
#2
VektorMedya
alay37 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NETGSM e geçmeyi düşünüyorum bankalardan sms gelmiyor gibi sorunlar belirtiyorlar sizce nasıl kullananlar tecrübelerini aktarabilir mi ? Tüm bankalarda mı bu şekilde
desteklediği bankaları sitelerinde yazmışlar hocam