alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NETGSM e geçmeyi düşünüyorum bankalardan sms gelmiyor gibi sorunlar belirtiyorlar sizce nasıl kullananlar tecrübelerini aktarabilir mi ? Tüm bankalarda mı bu şekilde
desteklediği bankaları sitelerinde yazmışlar hocam