Hakkımı ararken suçlu çıkar mıyım?
38
●2.174
- 18-05-2024, 02:52:24İyi geceler arkadaşlar mart ayında e-ticaretle uğraştığım için mağazamı yükseltmek adına herkesin başvurduğu yollara bende başvurdum. Bot yazdırıp kullanmaktı niyetim. r10dan birisi ile anlaştım. Ödemeyi yaptım. İşi teslim etmedi süre de epey geçti. Bugün karakola dolandırıldım şikayeti ile gittim. Karakolda sende suçlu çıkarsın, sende yasal ve doğru olmayan bir iş yapmışsın falan dediler. İşi almayayım diye yapıyorlar diye olsun dedim. İş için anlaştığım şahısa şikayet ettim karakoldan geldim şimdi iyi niyetimi kötüye kullandın diye mesaj attım. Bir ihtimal korkarda iademi yapar diye. Adam pişkin çıktı. Benden asla o parayı alamayacaksın. İşin içine hepsiburada da girecek çok uğraşacaksın sen bilirsin falan filanlar sonra param yok olsa verecektimler bana hesaplarını gönderiyor falan ayrıca sende ceza alacaksın bilmem neler bende devletin kestiği parmak acımaz herkes alsın cezasını yazdım bir daha yazmadım. Bilen bilgili birisi varsa yorumunu rica edeceğim. Teşekkür ederim. Herkese iyi forumlar.
- 18-05-2024, 03:04:48Bot tam olarak ne işe yarıyordu hocam? Yani yasal olmayan iş dediğiniz kısım nedir?
- 18-05-2024, 03:06:40Yasal değil demeyeyim de ticari olarak ve ahlaki olarak çokta etik değil diyebilirim. Bot ürünlerin favorisini artırmak ve mağaza takipçisi sağlamak adına yapılacak bir şeydi.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2024, 03:27:03Düşünce aşamasında kalıp eyleme dökülmediği için hiçbir şey olmaz.teknoblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2024, 03:29:55insan gibi dese param yok senden aldım işinide yapmadım yapamadım param olunca vereceğim diye ben hiç böyle yollara başvurmak istemezdim. Mahkeme vs uğraşıp durmak sıkıntılı şeyler çünkü bana kanunları benden iyi bilemezsin görüşürüz benden 5 kuruş alamayacaksın falan filanlar iyice sinirlendim. Lakin ona sinirim ile giden 12b ₺ paramdan vazgeçmeli miyim bilemedim. Çok üzülüyorum insanlar yalancı olmuş, sahtekar olmuş, *********** olmuşlar. Dürüst insan bulmak o kadar zor olmuş ki.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2024, 03:31:36teknoblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dahil olacak dedi beni mi korkutuyor bilemedim şikayetimi geri çekmem için yada ben yanarsam seni de mi yakarım demek istiyor anlayamadım ama bu duruma çok üzgünüm giden 12b ₺ parama mı yanayım yoksa onca vaktime mi yoksa başıma gelen böyle işlere mi ?