İyi geceler arkadaşlar mart ayında e-ticaretle uğraştığım için mağazamı yükseltmek adına herkesin başvurduğu yollara bende başvurdum. Bot yazdırıp kullanmaktı niyetim. r10dan birisi ile anlaştım. Ödemeyi yaptım. İşi teslim etmedi süre de epey geçti. Bugün karakola dolandırıldım şikayeti ile gittim. Karakolda sende suçlu çıkarsın, sende yasal ve doğru olmayan bir iş yapmışsın falan dediler. İşi almayayım diye yapıyorlar diye olsun dedim. İş için anlaştığım şahısa şikayet ettim karakoldan geldim şimdi iyi niyetimi kötüye kullandın diye mesaj attım. Bir ihtimal korkarda iademi yapar diye. Adam pişkin çıktı. Benden asla o parayı alamayacaksın. İşin içine hepsiburada da girecek çok uğraşacaksın sen bilirsin falan filanlar sonra param yok olsa verecektimler bana hesaplarını gönderiyor falan ayrıca sende ceza alacaksın bilmem neler bende devletin kestiği parmak acımaz herkes alsın cezasını yazdım bir daha yazmadım. Bilen bilgili birisi varsa yorumunu rica edeceğim. Teşekkür ederim. Herkese iyi forumlar.