Kendi başı daha çok ağrır. Kendi de botu yapmayı kabul etmiş. Hem dolandırıcılık hem de sizin yanlışınıza ortak olmuş.
insan gibi dese param yok senden aldım işinide yapmadım yapamadım param olunca vereceğim diye ben hiç böyle yollara başvurmak istemezdim. Mahkeme vs uğraşıp durmak sıkıntılı şeyler çünkü bana kanunları benden iyi bilemezsin görüşürüz benden 5 kuruş alamayacaksın falan filanlar iyice sinirlendim. Lakin ona sinirim ile giden 12b ₺ paramdan vazgeçmeli miyim bilemedim. Çok üzülüyorum insanlar yalancı olmuş, sahtekar olmuş, *********** olmuşlar. Dürüst insan bulmak o kadar zor olmuş ki.