UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisans satış sitem için microsoft'dan gelen mail.
11
●1.050
- 18-01-2025, 14:38:29Eski konuyu hortlatıyorum ama legal, illegal ve izleme aracısı gibi türkçe hatalarından dolayı gerçek dışı olduğunu düşünüyorum. Israrla 2. maili yollaması da ekstra şüphe uyandırıyor. Koskoc microsoftun türkiye hukuk departmanında daha iyi türkçeye sahip biri yok mu da böyle konuşuyor, sonuç ne oldu?alikose01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 20:02:54Siteyi kapattık, mimlediler domaini.Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
