alikose01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce gelen son mail ile birlikte siteyi kapatmaya karar verdim , bu işe ya yani bir domain ve site ile yada alternatif bir yöntem bularak devam edeceğim ancak şimdilik siteyi kapatıyorum.
Eski konuyu hortlatıyorum ama legal, illegal ve izleme aracısı gibi türkçe hatalarından dolayı gerçek dışı olduğunu düşünüyorum. Israrla 2. maili yollaması da ekstra şüphe uyandırıyor. Koskoc microsoftun türkiye hukuk departmanında daha iyi türkçeye sahip biri yok mu da böyle konuşuyor, sonuç ne oldu?