10 yıldan uzun süredir R10 içerisindeyim, pandemi öncesi zamanlar benim satışlarım muhteşemdi. Hatta o kadar fazla ticaret yapıyordum ki, Dünya kadar ticaret puanına gerek yok çektim. Şimdi ise profilim daha iyi görünsün, insanların güvenlerini çok daha dikkatli kazanayım derken 1 ticaret yaptığıma şükrediyor; yalan yok ticaret puanı dönüşü bekliyorum.
İnşallah bu durumlar düzelir kısa zaman içerisinde.
Satışlarınızda Durgunluk Var Mı?
33
●1.912
- 15-05-2024, 23:29:28özellikle yazılım sektöründe çok kötü full stack developerim zar zor proje yapıyoruz
- 15-05-2024, 23:31:05Hocam belki ilerleyen zamanlarda sizinle çalışabiliriz. Rica etsem yapmış olduğunuz iOs projeleri bana özelden gönderebilir misiniz?appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2024, 23:32:04iletirim hocam , profilimi de inceleyebilirsinizTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2024, 23:33:16Teşekkür ederim hocam ama naçizane tavsiyem imzanızdaki bannera link verin. Ben ilk oraya tıkladım, sadece görsel.appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2024, 23:43:14Halı yıkama fabrikası ve baklagil firmamız varTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet üzerinden de yorum işi yaptırıyoruz
3 sektörde de çalışacak adamımız yok
