• 15-05-2024, 23:23:24
    #10
    10 yıldan uzun süredir R10 içerisindeyim, pandemi öncesi zamanlar benim satışlarım muhteşemdi. Hatta o kadar fazla ticaret yapıyordum ki, Dünya kadar ticaret puanına gerek yok çektim. Şimdi ise profilim daha iyi görünsün, insanların güvenlerini çok daha dikkatli kazanayım derken 1 ticaret yaptığıma şükrediyor; yalan yok ticaret puanı dönüşü bekliyorum.

    İnşallah bu durumlar düzelir kısa zaman içerisinde.
  • 15-05-2024, 23:23:51
    #11
    Pazar yerleri bitik şu an, buybox ürünleri bile satış yapmıyor...
  • 15-05-2024, 23:29:28
    #12
    Full Stack Developer
    özellikle yazılım sektöründe çok kötü full stack developerim zar zor proje yapıyoruz
  • 15-05-2024, 23:31:05
    #13
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikle yazılım sektöründe çok kötü full stack developerim zar zor proje yapıyoruz
    Hocam belki ilerleyen zamanlarda sizinle çalışabiliriz. Rica etsem yapmış olduğunuz iOs projeleri bana özelden gönderebilir misiniz?
  • 15-05-2024, 23:32:04
    #14
    Full Stack Developer
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki ilerleyen zamanlarda sizinle çalışabiliriz. Rica etsem yapmış olduğunuz iOs projeleri bana özelden gönderebilir misiniz?
    iletirim hocam , profilimi de inceleyebilirsiniz
  • 15-05-2024, 23:33:16
    #15
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletirim hocam , profilimi de inceleyebilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam ama naçizane tavsiyem imzanızdaki bannera link verin. Ben ilk oraya tıkladım, sadece görsel.
  • 15-05-2024, 23:41:19
    #16
    Satışlar takır takır da çalışacak adam bulamaıyoruz daha paralel evren yaşıyoruz sanki
  • 15-05-2024, 23:41:54
    #17
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satışlar takır takır da çalışacak adam bulamaıyoruz daha paralel evren yaşıyoruz sanki
    Sektör nedir hocam?
  • 15-05-2024, 23:43:14
    #18
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektör nedir hocam?
    Halı yıkama fabrikası ve baklagil firmamız var
    İnternet üzerinden de yorum işi yaptırıyoruz
    3 sektörde de çalışacak adamımız yok