10 yıldan uzun süredir R10 içerisindeyim, pandemi öncesi zamanlar benim satışlarım muhteşemdi. Hatta o kadar fazla ticaret yapıyordum ki, Dünya kadar ticaret puanına gerek yok çektim. Şimdi ise profilim daha iyi görünsün, insanların güvenlerini çok daha dikkatli kazanayım derken 1 ticaret yaptığıma şükrediyor; yalan yok ticaret puanı dönüşü bekliyorum.
İnşallah bu durumlar düzelir kısa zaman içerisinde.