appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özellikle yazılım sektöründe çok kötü full stack developerim zar zor proje yapıyoruz
Hocam belki ilerleyen zamanlarda sizinle çalışabiliriz. Rica etsem yapmış olduğunuz iOs projeleri bana özelden gönderebilir misiniz?