• 11-05-2024, 12:27:45
    #1
    tepkim herkese değil ama özellikle yeni üyeler ticaret de problem yaratıyor oyalamaktan başka bir şey yapmıyorlar foruma üye olmak daha zorlaştırılmalı
    • grapyweb
    • nsqweado
    • yusufw
    grapyweb, nsqweado ve yusufw bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 11-05-2024, 12:29:59
    #2
    10 ticaret puanına yükselmeli
  • 11-05-2024, 12:31:48
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tepkim herkese değil ama özellikle yeni üyeler ticaret de problem yaratıyor oyalamaktan başka bir şey yapmıyorlar foruma üye olmak daha zorlaştırılmalı
    Kime göre yeni ? Sizde 9 aylık üyesiniz bana göre çok yenisiniz. Sizinle ticaret yapmamalı mıyım ?
  • 11-05-2024, 12:33:31
    #4
    Bence bunun yerine herkes bilinçlenmeli çünkü onlarda buraya ticaret yapıp ek gelir kazanmak için geliyorlar. Bizde bir zamanlar o yollarda idik. Mesela ben 10 ticaret puanından az hiçbir üyeye ilk ödeme geçmiyorum. Veya teslimat yapmıyorum önden .(istisna olarak mesela 5-6 yıllık üyelere yapıyorum) forumdan teyit mesajı istiyorum. Profilinde hiçbir şey yoksa mesela uzmanlıktır. Bana hizmet vereceği konu ile ilgili ticaret puanları yoksa, profil açıklama kısmı sallama ise önden ödeme veya teslimat yapmam kesinlikle. Onlardan alacağım 5-10 tl ile zengin olmayacağım ya. Kendi param veya hizmetimi güvenceye alayım daha önemli.
  • 11-05-2024, 12:33:36
    #5
    MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre yeni ? Sizde 9 aylık üyesiniz bana göre çok yenisiniz. Sizinle ticaret yapmamalı mıyım ?
    adamın tiçareti yok önce hesap sonra ödeme diyor benim en azında profilim sağlam
  • 11-05-2024, 12:33:41
    #6
    bunu diyen de 9 aydır üye ahahahahh evet yeni üyeler genel olarak kuşak itibari ile yaş itibari ile de çalışması problemli. yani yeni üyelerde kesinlikle güven problemi var. o nedenle şartları sağlıyor olsalar bile (ticaret puanı 1 aylık üyelik vs) ben asla güvenmiyorum 500 600 tl para harcayıp milleti tokatlayabilirler eğer sizin profiliniz yeterince güvenli ise güven vereiyor ve teyit alabiliyorsanız asla ödeme almadan çalışmayın yenilerle.
  • 11-05-2024, 12:35:14
    #7
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu diyen de 9 aydır üye ahahahahh evet yeni üyeler genel olarak kuşak itibari ile yaş itibari ile de çalışması problemli. yani yeni üyelerde kesinlikle güven problemi var. o nedenle şartları sağlıyor olsalar bile (ticaret puanı 1 aylık üyelik vs) ben asla güvenmiyorum 500 600 tl para harcayıp milleti tokatlayabilirler eğer sizin profiliniz yeterince güvenli ise güven vereiyor ve teyit alabiliyorsanız asla ödeme almadan çalışmayın yenilerle.
    adamın tiçareti yok önce hesap sonra ödeme diyor benim en azında profilim sağlam
  • 11-05-2024, 12:36:54
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın tiçareti yok önce hesap sonra ödeme diyor benim en azında profilim sağlam
    Yo seninkide sağlam değil. Negatif trade yemişsin. Adamın ticareti yoksa ve önce hesap diyorsa çalışmazsın olur biter. Her gelen görüşülen müşteri satışa dönecek diye bir kanun yok.
  • 11-05-2024, 12:40:36
    #9
    Bence minimum 1 yıl yaşında olmalı ve ticareti de en az 10 olmalı. Tabi dediğim yıl konusunu abartmış olabilirim. Yöneticiler 1 yıl konusunu yapmayabilir ama ticaret yapacak kişiler bunu kayda almalı ki ben öyle yapıyorum. Diğer türlü yeni üyelerde de iyi olan olabilir ama filtreleme bakımından insan kendi kendine bir şart koymalı.

    Yeni üyedir. Ama adamın öyle bir ticari geçmişi vardır ki buradaki 10 yıllık üyelere taş çıkartır. Belli olmaz.