yeni üyelerle çalışılmaz
11
●698
- 11-05-2024, 12:31:48Kime göre yeni ? Sizde 9 aylık üyesiniz bana göre çok yenisiniz. Sizinle ticaret yapmamalı mıyım ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2024, 12:33:31Bence bunun yerine herkes bilinçlenmeli çünkü onlarda buraya ticaret yapıp ek gelir kazanmak için geliyorlar. Bizde bir zamanlar o yollarda idik. Mesela ben 10 ticaret puanından az hiçbir üyeye ilk ödeme geçmiyorum. Veya teslimat yapmıyorum önden .(istisna olarak mesela 5-6 yıllık üyelere yapıyorum) forumdan teyit mesajı istiyorum. Profilinde hiçbir şey yoksa mesela uzmanlıktır. Bana hizmet vereceği konu ile ilgili ticaret puanları yoksa, profil açıklama kısmı sallama ise önden ödeme veya teslimat yapmam kesinlikle. Onlardan alacağım 5-10 tl ile zengin olmayacağım ya. Kendi param veya hizmetimi güvenceye alayım daha önemli.
- 11-05-2024, 12:33:36adamın tiçareti yok önce hesap sonra ödeme diyor benim en azında profilim sağlamMotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2024, 12:33:41bunu diyen de 9 aydır üye
ahahahahh evet yeni üyeler genel olarak kuşak itibari ile yaş itibari ile de çalışması problemli. yani yeni üyelerde kesinlikle güven problemi var. o nedenle şartları sağlıyor olsalar bile (ticaret puanı 1 aylık üyelik vs) ben asla güvenmiyorum 500 600 tl para harcayıp milleti tokatlayabilirler eğer sizin profiliniz yeterince güvenli ise güven vereiyor ve teyit alabiliyorsanız asla ödeme almadan çalışmayın yenilerle.
- 11-05-2024, 12:35:14adamın tiçareti yok önce hesap sonra ödeme diyor benim en azında profilim sağlamxAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2024, 12:36:54Yo seninkide sağlam değil. Negatif trade yemişsin. Adamın ticareti yoksa ve önce hesap diyorsa çalışmazsın olur biter. Her gelen görüşülen müşteri satışa dönecek diye bir kanun yok.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2024, 12:40:36Bence minimum 1 yıl yaşında olmalı ve ticareti de en az 10 olmalı. Tabi dediğim yıl konusunu abartmış olabilirim. Yöneticiler 1 yıl konusunu yapmayabilir ama ticaret yapacak kişiler bunu kayda almalı ki ben öyle yapıyorum. Diğer türlü yeni üyelerde de iyi olan olabilir ama filtreleme bakımından insan kendi kendine bir şart koymalı.
Yeni üyedir. Ama adamın öyle bir ticari geçmişi vardır ki buradaki 10 yıllık üyelere taş çıkartır. Belli olmaz.
ahahahahh evet yeni üyeler genel olarak kuşak itibari ile yaş itibari ile de çalışması problemli. yani yeni üyelerde kesinlikle güven problemi var. o nedenle şartları sağlıyor olsalar bile (ticaret puanı 1 aylık üyelik vs) ben asla güvenmiyorum 500 600 tl para harcayıp milleti tokatlayabilirler eğer sizin profiliniz yeterince güvenli ise güven vereiyor ve teyit alabiliyorsanız asla ödeme almadan çalışmayın yenilerle.