Bence bunun yerine herkes bilinçlenmeli çünkü onlarda buraya ticaret yapıp ek gelir kazanmak için geliyorlar. Bizde bir zamanlar o yollarda idik. Mesela ben 10 ticaret puanından az hiçbir üyeye ilk ödeme geçmiyorum. Veya teslimat yapmıyorum önden .(istisna olarak mesela 5-6 yıllık üyelere yapıyorum) forumdan teyit mesajı istiyorum. Profilinde hiçbir şey yoksa mesela uzmanlıktır. Bana hizmet vereceği konu ile ilgili ticaret puanları yoksa, profil açıklama kısmı sallama ise önden ödeme veya teslimat yapmam kesinlikle. Onlardan alacağım 5-10 tl ile zengin olmayacağım ya. Kendi param veya hizmetimi güvenceye alayım daha önemli.