• 11-05-2024, 12:51:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni üyesiniz
  • 11-05-2024, 12:55:04
    #11
    Bende yeni üyeyim daha 1 ay bile dolmadı 2 arkadaşa GitHub hesap sağladım hesabı aldıktan sonra ödemeyi geçti. Bunda sorun yok hem ticaret puanım artsın hemde iş yapayım diye. Asıl işim uygulama ve web tasarım bir kaç müşteri ile konuşuyorum forumda gördüğüm kadarıyla uygulama tasarım bu işlerde yarı parası iş başlangıcında yarı parası iş sonunda. Bunu müşteriye söylüyorum yarısı şimdi yarısı iş bitiminde diyor ki yeni üyesin olmaz. Hayda yeniyiz diye neden bu ön yargı? İş sonu ödeme anlaşsan projeye başladıktan sonra vazgectim ben desen ne olacak? Zamanımı emeğimi aldın kime nereye şikayet edeceksin? Ücretin yarısını istiyorum ben olurda vazgeçerse gönderdiği ücretin bir kısmını emeğime ve zamanıma sayıp alır iade ederim.
  • 11-05-2024, 12:55:10
    #12
    Full Stack Developer
    12 kez banlanmışsınız ve 4 kez hakkınızda şikayet talebi oluşturulmuş ve üstüne üstün nulled kod satıyorsunuz forumda olmanız bile mucize