• 13-05-2024, 15:00:06
    #19
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür asla bu kafaya girecek kadar muhtaç olmadım.

    Bir Atatürk genci olarak Atatürk'e muhabbeti olmayanla
    Bir Cumhuriyet genci olarak Cumhuriyet ile sorunu olanla
    Bir vatansever olarak, bölücü örgüt ve partilere sempati duyanlarla
    Bir kız babası olarak, kadınlara karşı cinsiyetçi tavrı olanla
    Bir hayvansever olarak, hayvanlara zulüm ve şiddetti problem yapmayanla
    Ticari ahlaka önem veren birisi olarak, ticaret ahlakından şüphe duyduklarımla


    asla ticari münasebetim olsun istemem. Bı tür adamları da gördüğüm anda engellerim.

    Ne olacak kaybım? % 40 mı 50 mi? sorun değil olsun. Geri kalanlar bana yeter de artar.

    100 den fazla engellediğim adam var, bunlar benim kırmızı çizgimdir, ötesinde olan adamla zaten ticaretim olmasın
    Hocam durumunuz da ciddi bir açık var.

    Kimi zaman aslında her zaman da diyebiliriz, kişiler hakkında genel bilgiye sahip olmuyoruz ve de yukarı da dile getirdiğiniz den her hangi birini aslında kendisine görev edinmiş kişiler ile ticaret yapıyoruz, ancak yine de yapıyoruz. Anlaşılan orta da bir gizem var ise yukarıda listelenen her hangi bir öğenin önemi olmuyor.

    Buna istinaden değerli forumumuz da bu tarz hâl ve hareketler yapanlar kendi gizemlerini ifşa etmiş oluyorlar takdir edersiniz ki bu da pek mantıklı bir yaklaşım değil, hatta ciddi absürt.
  • 13-05-2024, 15:01:00
    #20
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engel atma değilde çengel atma olsa forumda güzel olur.kimse kimsenin engellediğini bilmese ama yinede bazı kişiler görünmese.
    İlginç olurdu hocam. 😅
  • 13-05-2024, 15:46:10
    #21
    backlinkmatik.com
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durumunuz da ciddi bir açık var.

    Kimi zaman aslında her zaman da diyebiliriz, kişiler hakkında genel bilgiye sahip olmuyoruz ve de yukarı da dile getirdiğiniz den her hangi birini aslında kendisine görev edinmiş kişiler ile ticaret yapıyoruz, ancak yine de yapıyoruz. Anlaşılan orta da bir gizem var ise yukarıda listelenen her hangi bir öğenin önemi olmuyor.

    Buna istinaden değerli forumumuz da bu tarz hâl ve hareketler yapanlar kendi gizemlerini ifşa etmiş oluyorlar takdir edersiniz ki bu da pek mantıklı bir yaklaşım değil, hatta ciddi absürt.
    öyle bakarsanız herseyde açık var.

    devletin pek cok kurumuna da sızmış teror örgütü destekcileri oluyor, devlet bunlardan tespit ettigine gerekeni yapiyor, edemedigi de aynen devam ediyor.

    simdi devlet "iyi de bunların 3 5 tanesi kesin terorist" diye herkesi isten cikaramaz degil mi?

    ya da "gordugumuz kadar gormedigimiz de var" diye, gorduklerine de duyarsiz kalamaz.

    ticaret de boyledir, herkesin ne oldugunu bilemezsin, ticaret yapmadan insanlara gbt de yapamazsin, ama kendini acik acik belli eden adamla da bildigin halde ticaret yapmak farkli bir durum. benim migdem kaldırmaz
  • 13-05-2024, 16:46:55
    #22
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bakarsanız herseyde açık var.

    devletin pek cok kurumuna da sızmış teror örgütü destekcileri oluyor, devlet bunlardan tespit ettigine gerekeni yapiyor, edemedigi de aynen devam ediyor.

    simdi devlet "iyi de bunların 3 5 tanesi kesin terorist" diye herkesi isten cikaramaz degil mi?

    ya da "gordugumuz kadar gormedigimiz de var" diye, gorduklerine de duyarsiz kalamaz.

    ticaret de boyledir, herkesin ne oldugunu bilemezsin, ticaret yapmadan insanlara gbt de yapamazsin, ama kendini acik acik belli eden adamla da bildigin halde ticaret yapmak farkli bir durum. benim migdem kaldırmaz
    Ben ticaretin durumuna göre fark etmemesi yönündeyim hocam. Durumlar lehinize işliyor, ancak sizin taraflı düşünce ve de durum hakkında kötü niyetli birisi değil ise yine ticaret yapılır gibi.
  • 13-05-2024, 17:29:44
    #23
    backlinkmatik.com
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ticaretin durumuna göre fark etmemesi yönündeyim hocam. Durumlar lehinize işliyor, ancak sizin taraflı düşünce ve de durum hakkında kötü niyetli birisi değil ise yine ticaret yapılır gibi.

    Zaten temelde ayrılıyoruz hocam, amacım sizi ikna etmek değil, siz birilerinin engellenmesi konusuna anlam veremeyip sormuşsunuz, ben de bunu tercih eden insanların penceresinden durumu anlatmak istedim

    Kimine göre ticarette herşey, herkes mübahtır, kimilerinin ise kırmızı çizgileri ticaretten daha değerlidir, temel fark burada, herkesin kendi parası, kendi ticareti =) Tek bir doğru yok, herkesin kendi doğrusu.
  • 13-05-2024, 17:35:52
    #24
    ergenlerden sıkıldım onların saçma sapan konuşmalarından sıkıldım.
    eğtilmez olmalarından sıkıldım.
    ben öğretmenleri değilim olmak gibi de bir niyetim yok.
    kimseyi avutmak gibi de bir derdim yok. iş yapiyorsa ticaret yapiyorsa işinin anlamını bilmesi lazim.