AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ticaretin durumuna göre fark etmemesi yönündeyim hocam. Durumlar lehinize işliyor, ancak sizin taraflı düşünce ve de durum hakkında kötü niyetli birisi değil ise yine ticaret yapılır gibi.

Zaten temelde ayrılıyoruz hocam, amacım sizi ikna etmek değil, siz birilerinin engellenmesi konusuna anlam veremeyip sormuşsunuz, ben de bunu tercih eden insanların penceresinden durumu anlatmak istedim

Kimine göre ticarette herşey, herkes mübahtır, kimilerinin ise kırmızı çizgileri ticaretten daha değerlidir, temel fark burada, herkesin kendi parası, kendi ticareti =) Tek bir doğru yok, herkesin kendi doğrusu.