Çok şükür asla bu kafaya girecek kadar muhtaç olmadım.
Bir Atatürk genci olarak Atatürk'e muhabbeti olmayanla
Bir Cumhuriyet genci olarak Cumhuriyet ile sorunu olanla
Bir vatansever olarak, bölücü örgüt ve partilere sempati duyanlarla
Bir kız babası olarak, kadınlara karşı cinsiyetçi tavrı olanla
Bir hayvansever olarak, hayvanlara zulüm ve şiddetti problem yapmayanla
Ticari ahlaka önem veren birisi olarak, ticaret ahlakından şüphe duyduklarımla
asla ticari münasebetim olsun istemem. Bı tür adamları da gördüğüm anda engellerim.
Ne olacak kaybım? % 40 mı 50 mi? sorun değil olsun. Geri kalanlar bana yeter de artar.
100 den fazla engellediğim adam var, bunlar benim kırmızı çizgimdir, ötesinde olan adamla zaten ticaretim olmasın
Hocam durumunuz da ciddi bir açık var.
Kimi zaman aslında her zaman da diyebiliriz, kişiler hakkında genel bilgiye sahip olmuyoruz ve de yukarı da dile getirdiğiniz den her hangi birini aslında kendisine görev edinmiş kişiler ile ticaret yapıyoruz, ancak yine de yapıyoruz. Anlaşılan orta da bir gizem var ise yukarıda listelenen her hangi bir öğenin önemi olmuyor.
Buna istinaden değerli forumumuz da bu tarz hâl ve hareketler yapanlar kendi gizemlerini ifşa etmiş oluyorlar takdir edersiniz ki bu da pek mantıklı bir yaklaşım değil, hatta ciddi absürt.