öyle bakarsanız herseyde açık var.
devletin pek cok kurumuna da sızmış teror örgütü destekcileri oluyor, devlet bunlardan tespit ettigine gerekeni yapiyor, edemedigi de aynen devam ediyor.
simdi devlet "iyi de bunların 3 5 tanesi kesin terorist" diye herkesi isten cikaramaz degil mi?
ya da "gordugumuz kadar gormedigimiz de var" diye, gorduklerine de duyarsiz kalamaz.
ticaret de boyledir, herkesin ne oldugunu bilemezsin, ticaret yapmadan insanlara gbt de yapamazsin, ama kendini acik acik belli eden adamla da bildigin halde ticaret yapmak farkli bir durum. benim migdem kaldırmaz
Ben ticaretin durumuna göre fark etmemesi yönündeyim hocam. Durumlar lehinize işliyor, ancak sizin taraflı düşünce ve de durum hakkında kötü niyetli birisi değil ise yine ticaret yapılır gibi.