Bir arkadaşın açık arttırmasına katıldım ve bana kaldı ihale. Kendisi farklı bir uygulama üzerinden link gönderdi buradan alabilirsiniz diye. Belirli sebeplerden dolayı birkaç gün alamadım halbuki almaya hevesli olduğum bir üründü. Bugün almak için foruma girince negatif trade aldığımı ve engel yediğimi gördüm. Forum kurallarına göre sadece 24 saatlik bir gecikmem mevcut arkadaşa mesaj attım keşke trade atmadan önce mesaj atsaydınız diye ardından mağduriyetini gidereyim ürünüde gönderme dedim hatta şimdi ise cevap vermiyor. Bildirme hakkımı kullandım. Malumunuz hepimizin vitrini trade puanları böyle garip bir olaydan dolayı negatif trade gözükmesi pek iç açıcı değil. Mağduriyetini gidermek isterken böyle davranması şaşırtıcı.
Daha önce benzer durum yaşayan var mı? Sonuç ne olur?
malumunuz ticarette belirli aksaklıklar yaşanması normaldir dolan-dırıcılık vs bir durum olmadıkça bu tarz hareketlerin doğru olmadığını düşünüyorum. Trade hakkı kutsaldır fakat yanlışı düzeltmeye çalışan birinin trade ile görmezden gelinmesi çok garip bunuda gördük diyelim
Negatif trade hakkında sorum var?
3
●190
- 06-05-2024, 13:29:33Bende açık arttırma konusunda mağdur oldum YTDBilisim adlı küfürbaz şahıs, kronik sorunlu bir modemi sorunsuz diye satmaya çalıştı ve ürün henüz teklif aşamasındayken teklifimi geri aldım sırf bu yüzden negatif trade yedim. 3 tane moderatörle görüşmeme rağmen haksız bulundum. Şahıs bir ton hakaret etmesine rağmen moderatörler tarafından hiçbir şekilde cezalandırılmamış ve hatta ödüllendirilmiştir. Ekran görüntüleri aşağıda dır.
https://i.hizliresim.com/ee735w5.jpg
https://i.hizliresim.com/8uju0ow.jpg
https://i.hizliresim.com/lx6y710.jpg
Alıntı - 06-05-2024, 13:56:45Herşeyden önce açık arttırma bittikten sonra alıcı 48 saat içinde alması gerekiyor diye biliyorum.Sizin 24 saat geçmiş,yani bu konuda haklısınız.Moderatorlere haksız trade bulunduysanız bekleyin mutlaka dönüş yapacaklardır.Çünkü ettiğiniz reportlar sıraya giriyor,üst üste etmeyinki sıranız karışmasın.İyi forumlar.Faryal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2024, 13:59:14yanlış açıklamış olabilirim. 48 saat üzerinden 24 saat geçti. 03.05.2024 00.13te bana ilanın linkini atmış bu sabahta - trade atmış r10 kurallarına göre tamam haklısın dedim arkadaşa fakat mağduriyetini karşılayayım diyorum. Şöyle bir şeyde var daha önce hiç dolaptan alışveriş yapmadım hesabım dahi yok. Bende dolap üzerine araştırma yapabileceğim bir sakin anda almak istedim fakat olanlar ortadaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle