Bir arkadaşın açık arttırmasına katıldım ve bana kaldı ihale. Kendisi farklı bir uygulama üzerinden link gönderdi buradan alabilirsiniz diye. Belirli sebeplerden dolayı birkaç gün alamadım halbuki almaya hevesli olduğum bir üründü. Bugün almak için foruma girince negatif trade aldığımı ve engel yediğimi gördüm. Forum kurallarına göre sadece 24 saatlik bir gecikmem mevcut arkadaşa mesaj attım keşke trade atmadan önce mesaj atsaydınız diye ardından mağduriyetini gidereyim ürünüde gönderme dedim hatta şimdi ise cevap vermiyor. Bildirme hakkımı kullandım. Malumunuz hepimizin vitrini trade puanları böyle garip bir olaydan dolayı negatif trade gözükmesi pek iç açıcı değil. Mağduriyetini gidermek isterken böyle davranması şaşırtıcı.
Daha önce benzer durum yaşayan var mı? Sonuç ne olur?
malumunuz ticarette belirli aksaklıklar yaşanması normaldir dolan-dırıcılık vs bir durum olmadıkça bu tarz hareketlerin doğru olmadığını düşünüyorum. Trade hakkı kutsaldır fakat yanlışı düzeltmeye çalışan birinin trade ile görmezden gelinmesi çok garip bunuda gördük diyelim