Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyden önce açık arttırma bittikten sonra alıcı 48 saat içinde alması gerekiyor diye biliyorum.Sizin 24 saat geçmiş,yani bu konuda haklısınız.Moderatorlere haksız trade bulunduysanız bekleyin mutlaka dönüş yapacaklardır.Çünkü ettiğiniz reportlar sıraya giriyor,üst üste etmeyinki sıranız karışmasın.İyi forumlar.
yanlış açıklamış olabilirim. 48 saat üzerinden 24 saat geçti. 03.05.2024 00.13te bana ilanın linkini atmış bu sabahta - trade atmış r10 kurallarına göre tamam haklısın dedim arkadaşa fakat mağduriyetini karşılayayım diyorum. Şöyle bir şeyde var daha önce hiç dolaptan alışveriş yapmadım hesabım dahi yok. Bende dolap üzerine araştırma yapabileceğim bir sakin anda almak istedim fakat olanlar ortada