Kızlar neden böyle? Ssli
58
●5.556
- 03-05-2024, 16:40:36Bizim arkadaş böyle tip birini nustere alıp hesabı kıza kitlemişti. (ödeme gelmeden lavaboya gittigini soyledigi gibi arkadan kaçmıştı)By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine hatırladım, yine gururlandım. - 03-05-2024, 20:57:27Çok gereksiz, bunun üstünde düşünmeye bile gerek yok.
Fakat şunun farkına varmanızda fayda var. Demek ki doğru yoldasınız. Yolunuza devam edin, o çoktan önceki durakta inmiş... - 03-05-2024, 22:00:52neymiş kızların ait olduğu konum detay versenekSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2024, 22:24:34size bir kaç örnek vereyimSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela burunları kaf dağında olmaları
kendilerini erkeklerden hatta bazılarının kendilerini diğer kızlardan üstün görmeleri
kendilerini erişilemez veya eşsiz sanmaları
1 kg boya sürüp veya sağına soluna estetik yaptırınca kendilerini mükemmel sanmaları
çoğu kraliçe veya doğuştan güzel olan kızlarda olmayan ego'nun onlarda olması vs
bir kaç ülkeden(Tanzanya, Kanada, Mauritius) kız ile tanıştım çoğu makyajsız halde ama hiç birinde Türk kızlarında olan ego yok
daha bir çok örnek var ama sanırım bu kadar yeter
he bu arada siz niye celallendiniz ? sizde biraz detay verir misiniz ? yada yazdığımı okuduğunuzda belliki aklınızda bir şey canlandı onu yazabilir misiniz ? - 03-05-2024, 22:37:34bir kız babası olarak aşağıda alıntıladıgım cinsiyetçi ve hanzo ifadenden rahatsız oldum, yaptıgın açıklamalar daha da acınası, sen bu karakterde oldugun sürece de kız değil her türlü canlının kendisini senden üstün görmesi normal. sana tavsiyem biraz kendini bir birey olarak geliştir, sosyalleş, kültürlen. Tanzanya diyor ya =) Hata bende, ilk yorumundan sosyal seviyeni anlayıp hiç bulaşmamalıydım.kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıntı - 03-05-2024, 23:07:48ben cinsiyetçi bir ifade ile yazı yazmadım bunca kişi yanlış birşey anlamamışken sizin anlamanız bence sizin seviyeniz ile alakalı, kız babası da olabilirsiniz erkek babası da burada önemli olan onu nasıl yetiştirdiğinizdir, ben 8 yıldır üniversitedeyim bir erkek de öyle olabilir hatta tanıdığım erkeklerde var ama kızlara oranla yarı yarıya ve tanıdığım her 10 Türk kızından 6 sı kendini insandan üstün gibi görmelerinden dolayı bunu yazdım, çoğu kız babaları bir yerlerde asgari ücret ile çalışıp onlara para gönderirken onların tek düşündüğü birilerine gösterişli gözükeyim vs vs gibi dolaşmaları ama neyse anlayan anladı zaten anlamayıp cevap yazan bir siz varsınızSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@SEOmuhendisi;
Not: Bir de beni engellemiş gerçekten yazık, bu da seviyeniz ile alakalı birşey sanırım, yada kız babası olmanızla alakalı, yada başka birşey ama neyse boşverin herkes anlayacağını anlamıştır sanırım