• 03-05-2024, 09:20:06
    #46
    yüz yüze terapi istiyor bunu anlamayacak ne var.
  • 03-05-2024, 11:31:13
    #47
    Kızın yüzünü gizlemeden, özel mesajları paylaşmak nedir ya.
  • 03-05-2024, 13:06:04
    #48
    Yaş kaç
  • 03-05-2024, 16:40:36
    #49
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yapmışsın.
    Bu paketlere uygulaman gereken tarife bu değil
    Bizim arkadaş böyle tip birini nustere alıp hesabı kıza kitlemişti. (ödeme gelmeden lavaboya gittigini soyledigi gibi arkadan kaçmıştı)
    yine hatırladım, yine gururlandım.
  • 03-05-2024, 20:57:27
    #50
    Çok gereksiz, bunun üstünde düşünmeye bile gerek yok.
    Fakat şunun farkına varmanızda fayda var. Demek ki doğru yoldasınız. Yolunuza devam edin, o çoktan önceki durakta inmiş...
  • 03-05-2024, 22:00:52
    #51
    backlinkmatik.com
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal hocam böyle devam edin rest çekin ki kendilerini birşey sanmasın şu kızlar ait oldukları konumu hatırlatmak gerekiyor, (bu arada eski kız arkadaş asla yeni kız arkadaş olamaz, çünkü eski olmasının bir sebebi vardı)
    neymiş kızların ait olduğu konum detay versene
  • 03-05-2024, 22:24:34
    #52
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neymiş kızların ait olduğu konum detay versene
    size bir kaç örnek vereyim
    mesela burunları kaf dağında olmaları
    kendilerini erkeklerden hatta bazılarının kendilerini diğer kızlardan üstün görmeleri
    kendilerini erişilemez veya eşsiz sanmaları
    1 kg boya sürüp veya sağına soluna estetik yaptırınca kendilerini mükemmel sanmaları
    çoğu kraliçe veya doğuştan güzel olan kızlarda olmayan ego'nun onlarda olması vs
    bir kaç ülkeden(Tanzanya, Kanada, Mauritius) kız ile tanıştım çoğu makyajsız halde ama hiç birinde Türk kızlarında olan ego yok
    daha bir çok örnek var ama sanırım bu kadar yeter

    he bu arada siz niye celallendiniz ? sizde biraz detay verir misiniz ? yada yazdığımı okuduğunuzda belliki aklınızda bir şey canlandı onu yazabilir misiniz ?
  • 03-05-2024, 22:37:34
    #53
    backlinkmatik.com
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size bir kaç örnek vereyim
    mesela burunları kaf dağında olmaları
    kendilerini erkeklerden hatta bazılarının kendilerini diğer kızlardan üstün görmeleri
    kendilerini erişilemez veya eşsiz sanmaları
    1 kg boya sürüp veya sağına soluna estetik yaptırınca kendilerini mükemmel sanmaları
    çoğu kraliçe veya doğuştan güzel olan kızlarda olmayan ego'nun onlarda olması vs
    bir kaç ülkeden(Tanzanya, Kanada, Mauritius) kız ile tanıştım çoğu makyajsız halde ama hiç birinde Türk kızlarında olan ego yok
    daha bir çok örnek var ama sanırım bu kadar yeter

    he bu arada siz niye celallendiniz ? sizde biraz detay verir misiniz ? yada yazdığımı okuduğunuzda belliki aklınızda bir şey canlandı onu yazabilir misiniz ?
    bir kız babası olarak aşağıda alıntıladıgım cinsiyetçi ve hanzo ifadenden rahatsız oldum, yaptıgın açıklamalar daha da acınası, sen bu karakterde oldugun sürece de kız değil her türlü canlının kendisini senden üstün görmesi normal. sana tavsiyem biraz kendini bir birey olarak geliştir, sosyalleş, kültürlen. Tanzanya diyor ya =) Hata bende, ilk yorumundan sosyal seviyeni anlayıp hiç bulaşmamalıydım.

    Alıntı
    kendilerini birşey sanmasın şu kızlar ait oldukları konumu hatırlatmak gerekiyor
  • 03-05-2024, 23:07:48
    #54
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kız babası olarak aşağıda alıntıladıgım cinsiyetçi ve hanzo ifadenden rahatsız oldum, yaptıgın açıklamalar daha da acınası, sen bu karakterde oldugun sürece de kız değil her türlü canlının kendisini senden üstün görmesi normal. sana tavsiyem biraz kendini bir birey olarak geliştir, sosyalleş, kültürlen. Tanzanya diyor ya =) Hata bende, ilk yorumundan sosyal seviyeni anlayıp hiç bulaşmamalıydım.
    ben cinsiyetçi bir ifade ile yazı yazmadım bunca kişi yanlış birşey anlamamışken sizin anlamanız bence sizin seviyeniz ile alakalı, kız babası da olabilirsiniz erkek babası da burada önemli olan onu nasıl yetiştirdiğinizdir, ben 8 yıldır üniversitedeyim bir erkek de öyle olabilir hatta tanıdığım erkeklerde var ama kızlara oranla yarı yarıya ve tanıdığım her 10 Türk kızından 6 sı kendini insandan üstün gibi görmelerinden dolayı bunu yazdım, çoğu kız babaları bir yerlerde asgari ücret ile çalışıp onlara para gönderirken onların tek düşündüğü birilerine gösterişli gözükeyim vs vs gibi dolaşmaları ama neyse anlayan anladı zaten anlamayıp cevap yazan bir siz varsınız

    @SEOmuhendisi;
    Not: Bir de beni engellemiş gerçekten yazık, bu da seviyeniz ile alakalı birşey sanırım, yada kız babası olmanızla alakalı, yada başka birşey ama neyse boşverin herkes anlayacağını anlamıştır sanırım