kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size bir kaç örnek vereyim
mesela burunları kaf dağında olmaları
kendilerini erkeklerden hatta bazılarının kendilerini diğer kızlardan üstün görmeleri
kendilerini erişilemez veya eşsiz sanmaları
1 kg boya sürüp veya sağına soluna estetik yaptırınca kendilerini mükemmel sanmaları
çoğu kraliçe veya doğuştan güzel olan kızlarda olmayan ego'nun onlarda olması vs
bir kaç ülkeden(Tanzanya, Kanada, Mauritius) kız ile tanıştım çoğu makyajsız halde ama hiç birinde Türk kızlarında olan ego yok
daha bir çok örnek var ama sanırım bu kadar yeter

he bu arada siz niye celallendiniz ? sizde biraz detay verir misiniz ? yada yazdığımı okuduğunuzda belliki aklınızda bir şey canlandı onu yazabilir misiniz ?
bir kız babası olarak aşağıda alıntıladıgım cinsiyetçi ve hanzo ifadenden rahatsız oldum, yaptıgın açıklamalar daha da acınası, sen bu karakterde oldugun sürece de kız değil her türlü canlının kendisini senden üstün görmesi normal. sana tavsiyem biraz kendini bir birey olarak geliştir, sosyalleş, kültürlen. Tanzanya diyor ya =) Hata bende, ilk yorumundan sosyal seviyeni anlayıp hiç bulaşmamalıydım.

Alıntı
kendilerini birşey sanmasın şu kızlar ait oldukları konumu hatırlatmak gerekiyor