bir kız babası olarak aşağıda alıntıladıgım cinsiyetçi ve hanzo ifadenden rahatsız oldum, yaptıgın açıklamalar daha da acınası, sen bu karakterde oldugun sürece de kız değil her türlü canlının kendisini senden üstün görmesi normal. sana tavsiyem biraz kendini bir birey olarak geliştir, sosyalleş, kültürlen. Tanzanya diyor ya =) Hata bende, ilk yorumundan sosyal seviyeni anlayıp hiç bulaşmamalıydım.
ben cinsiyetçi bir ifade ile yazı yazmadım bunca kişi yanlış birşey anlamamışken sizin anlamanız bence sizin seviyeniz ile alakalı, kız babası da olabilirsiniz erkek babası da burada önemli olan onu nasıl yetiştirdiğinizdir, ben 8 yıldır üniversitedeyim bir erkek de öyle olabilir hatta tanıdığım erkeklerde var ama kızlara oranla yarı yarıya ve tanıdığım her 10 Türk kızından 6 sı kendini insandan üstün gibi görmelerinden dolayı bunu yazdım, çoğu kız babaları bir yerlerde asgari ücret ile çalışıp onlara para gönderirken onların tek düşündüğü birilerine gösterişli gözükeyim vs vs gibi dolaşmaları ama neyse anlayan anladı zaten anlamayıp cevap yazan bir siz varsınız
@SEOmuhendisi;
Not: Bir de beni engellemiş gerçekten yazık, bu da seviyeniz ile alakalı birşey sanırım, yada kız babası olmanızla alakalı, yada başka birşey ama neyse boşverin herkes anlayacağını anlamıştır sanırım