• 02-05-2024, 00:00:22
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Türktelekomdan yaklaşık 3 ay once ayrıldım abonelik Bitiş tarihi 10 ocak 2024
    Ben 4 Nisan 2024 tarihinde 1150 tutarın da 2 fatura ödedim ancak ödedikten 1 gün sonra borç sistemden düşmedi ve avukata aktarılmış. Bugün fark ettim 1 mayıs 2024 tarihinde dosya açılmış

    Toplam 2613 TL ödenecek tutar yazıyor
    İnternet bankaciigindan sorgu yapınca 2708 TL gözüküyor.

    Üstelik borcu ödediğim halde Türk telekoma dekontlari gönderdim kayıt talebi oluşturdum Türk telekom genel müdürlüğü herhangi bir borcu yoktur yazısı göndermişler. Sizce bu durumda ne yapabilirim elimde dekontlarda var avukat dosyayı kapatır mi yoksa bu borcu bana ödetirler mi
  • 02-05-2024, 00:01:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BTK ya şikayet et direk dosyayı düşürecekler benden fazla ücret aldılar 600 TL şikayet ettim ertesi gün hemen arayıp iade ettiler.
  • 02-05-2024, 00:02:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    İcra dairesini arayın. Size net bilgiyi sunarlar. Avukata aktarıldığı için siz ana borcu ödeseniz bile avukatlık masraflarınıda ödemek zorundasınız. Bu masraf ödenmeden dosyanın icrası düşmez.
  • 02-05-2024, 00:10:28
    #4
    Virdial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    İcra dairesini arayın. Size net bilgiyi sunarlar. Avukata aktarıldığı için siz ana borcu ödeseniz bile avukatlık masraflarınıda ödemek zorundasınız. Bu masraf ödenmeden dosyanın icrası düşmez.
    Adli Birim: Merkezi Takip Sistemi olarak gözüküyor avukat Gaziantep de fark eder hocam bulunduğum şehirdeki icra dairesinden birisini arasam
  • 02-05-2024, 00:14:05
    #5
    Eğer ödedikten sonra takip açıldıysa ve bundan eminseniz bulunduğunuz ilin adliyesindeki Merkezi Takip Sistemi bürosu üzerinden itirazda bulunun. Eğer siz ödemeden takip açıldıysa vekalet ücreti ve dosya masraflarını ödemeniz gerekmektedir.
  • 02-05-2024, 00:14:06
    #6
    Turk telekomün bana verdiği dosya numarası 2024××××××× böyle
    E devletten bakıyorum turk telekomün bana verdiği ile sistemdeki dosya numaraları uyuşmuyor
  • 02-05-2024, 00:16:28
    #7
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer ödedikten sonra takip açıldıysa ve bundan eminseniz bulunduğunuz ilin adliyesindeki Merkezi Takip Sistemi bürosu üzerinden itirazda bulunun. Eğer siz ödemeden takip açıldıysa vekalet ücreti ve dosya masraflarını ödemeniz gerekmektedir.
    Kendimce eminim hocam 4 nisanda ödedim ödedikten sonra açılmış 24 nisanda avukat atanmış 1 mayıs 2024 de ise dosya açılmış

    Yarın avukat ile görüşücem dekontlari onlarada ileticem
  • 02-05-2024, 00:18:40
    #8
    Bilgihersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimce eminim hocam 4 nisanda ödedim ödedikten sonra açılmış 24 nisanda avukat atanmış 1 mayıs 2024 de ise dosya açılmış

    Yarın avukat ile görüşücem dekontlari onlarada ileticem
    Dediğim gibi borca itiraz hakkınız var. Kullanabilirsiniz. Kolay gelsin.
  • 02-05-2024, 00:19:40
    #9
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi borca itiraz hakkınız var. Kullanabilirsiniz. Kolay gelsin.
    Teşekkür ederim hocam