Merhaba Arkadaşlar Türktelekomdan yaklaşık 3 ay once ayrıldım abonelik Bitiş tarihi 10 ocak 2024
Ben 4 Nisan 2024 tarihinde 1150 tutarın da 2 fatura ödedim ancak ödedikten 1 gün sonra borç sistemden düşmedi ve avukata aktarılmış. Bugün fark ettim 1 mayıs 2024 tarihinde dosya açılmış
Toplam 2613 TL ödenecek tutar yazıyor
İnternet bankaciigindan sorgu yapınca 2708 TL gözüküyor.
Üstelik borcu ödediğim halde Türk telekoma dekontlari gönderdim kayıt talebi oluşturdum Türk telekom genel müdürlüğü herhangi bir borcu yoktur yazısı göndermişler. Sizce bu durumda ne yapabilirim elimde dekontlarda var avukat dosyayı kapatır mi yoksa bu borcu bana ödetirler mi
Türk Telekom İcra Hakkında.
9
●276
- 02-05-2024, 00:00:22
- 02-05-2024, 00:10:28Adli Birim: Merkezi Takip Sistemi olarak gözüküyor avukat Gaziantep de fark eder hocam bulunduğum şehirdeki icra dairesinden birisini arasamVirdial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2024, 00:14:05Eğer ödedikten sonra takip açıldıysa ve bundan eminseniz bulunduğunuz ilin adliyesindeki Merkezi Takip Sistemi bürosu üzerinden itirazda bulunun. Eğer siz ödemeden takip açıldıysa vekalet ücreti ve dosya masraflarını ödemeniz gerekmektedir.
- 02-05-2024, 00:14:06Turk telekomün bana verdiği dosya numarası 2024××××××× böyle
E devletten bakıyorum turk telekomün bana verdiği ile sistemdeki dosya numaraları uyuşmuyor - 02-05-2024, 00:16:28Kendimce eminim hocam 4 nisanda ödedim ödedikten sonra açılmış 24 nisanda avukat atanmış 1 mayıs 2024 de ise dosya açılmışMakalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın avukat ile görüşücem dekontlari onlarada ileticem - 02-05-2024, 00:18:40Dediğim gibi borca itiraz hakkınız var. Kullanabilirsiniz. Kolay gelsin.Bilgihersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2024, 00:19:40Teşekkür ederim hocamMakalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle