Merhaba Arkadaşlar Türktelekomdan yaklaşık 3 ay once ayrıldım abonelik Bitiş tarihi 10 ocak 2024
Ben 4 Nisan 2024 tarihinde 1150 tutarın da 2 fatura ödedim ancak ödedikten 1 gün sonra borç sistemden düşmedi ve avukata aktarılmış. Bugün fark ettim 1 mayıs 2024 tarihinde dosya açılmış
Toplam 2613 TL ödenecek tutar yazıyor
İnternet bankaciigindan sorgu yapınca 2708 TL gözüküyor.
Üstelik borcu ödediğim halde Türk telekoma dekontlari gönderdim kayıt talebi oluşturdum Türk telekom genel müdürlüğü herhangi bir borcu yoktur yazısı göndermişler. Sizce bu durumda ne yapabilirim elimde dekontlarda var avukat dosyayı kapatır mi yoksa bu borcu bana ödetirler mi