Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ödedikten sonra takip açıldıysa ve bundan eminseniz bulunduğunuz ilin adliyesindeki Merkezi Takip Sistemi bürosu üzerinden itirazda bulunun. Eğer siz ödemeden takip açıldıysa vekalet ücreti ve dosya masraflarını ödemeniz gerekmektedir.
Hocam bugün tebligat ulaştı elime alır almaz icra dairese gidip itiraz dilekçesi dekontlar vs. Hepsini gönderdim sonraki süreç hakkında nasıl bilgimiz oluyor biliyor musunuz