• 29-04-2024, 21:41:19
    #1
    Merhaba, küçük bir kaza yaptım. Sokak arasında karşı taraf kontrolsüz yola çıktı. Far ve tamponda küçük hasar var. Karşı taraf suçlu ancak tutanak tuttuk. Karşı taraf aracı kasko ile yaptıracağını söyledi. Ben aracı kendim cebimden yaptırsam yine de hasar kaydı işlenir mi?
  • 29-04-2024, 21:43:56
    #2
    geçmiş olsun. kendiniz yaptırırsanız hasar kaydı işlenmez
  • 30-04-2024, 00:48:42
    #3
    Abdullah468 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun. kendiniz yaptırırsanız hasar kaydı işlenmez
    Karşı taraf dosya açtıracağı için o sebeple bende görünür mü diye sormak istemiştim.
  • 30-04-2024, 02:30:44
    #4
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf dosya açtıracağı için o sebeple bende görünür mü diye sormak istemiştim.
    Tutanak sisteme işlenirse kayıt görüne bilir ama bedel sıfır çıkar.