Abdullah468 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun. kendiniz yaptırırsanız hasar kaydı işlenmez
Karşı taraf dosya açtıracağı için o sebeple bende görünür mü diye sormak istemiştim.